Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Alla inlägg under augusti 2011

Av Helga - 4 augusti 2011 17:45


Så var jag igång på jobbet igen då efter en härlig semester. Hälsingland, Roslagen och Barcelona har stått på programmet... Vi har haft en del gäster i stugan också så det har varit fartfyllt/ roligt men även väldigt lugna dagar där emellan.


Nu i helgen ska jag jobba men har ändå lyckats klämma in ännu en 50-årsfest lördag kväll. Festen är i Katrineholm och vi ska övernatta i en campingstuga tillsammans med flera vänner. Det ska bli kul!


Vi har köpt en 15 kvm friggebod i dagarna som ska uppföras på tomten under hösten (hoppas vi). Sonen tog körkort i början av sommaren och dottern har träffat en söt pojke som vi blivit presenterade för. Han blev godkänd så hagelbössan behövde aldrig användas ;)


Nu är jag i Luleå där Luleåkalaset just börjat. Redan nu funderar jag på hur det ska bli med sömn i natt med tanke på ljudnivån utanför hotellet... Iofs är jag redigt trött nu efter en okristligt tidig start från Barcelona flygplats i onsdag och en tidig start på jobbet idag... Så sover gör jag nog ändå!

Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Skapa flashcards