Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2011

Jo, jag lever...

Av Helga - 27 oktober 2011 08:30


Alive and still kicking...


Grejar bara lite inför helgen! Idag ska jag till lokalen som vi hyrt och där ska jag få nyckeln, instruktioner om larm, diskmaskin osv osv


Sen vidare till systemet för att hämta min beställning.


Funderar på bordsplaceringen, pratar med cateringföretaget...


Allt blir bra och jag ser fram emot att bli vuxen   


    

 
 
wiper

wiper

27 oktober 2011 09:21

Vad bra att vi fick ett livstecken ifrån dig. Förstår att du har fullt upp. Ser att du har nåt kul att se fram emot. Det var så länge sen jag var på fest. Man behöver hålla igång med kul folk emellanåt

Ha en fin dag vännen
varm kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Helga

27 oktober 2011 12:37

Det blir en rolig helg!

 
Åsa

Åsa

27 oktober 2011 12:07

Härligt! Och spännande.
Och jo, vuxen kan du bli. Men gammal blir du inte. =)

http://wessand.blogg.se

Helga

27 oktober 2011 12:36

Hahaha... hoppas inte. Man får hålla sinnet ungt ;)

 
tant Hannele på Hisingen

tant Hannele på Hisingen

27 oktober 2011 14:08

en gång har jag beställt på systemet, ville överraska maken med svensk whisky, han blev jätteglad :)

http://hannelestraditioner.blogspot.com

Helga

27 oktober 2011 15:40

Det förstår jag verkligen att han blev.

Här handlade mest om en större mängd inget specialsortiment.

 
Ingen bild

Camilla

27 oktober 2011 14:59

Hej Helga! Jag har lyst med min frånvaro men tittat in då och då :-)
Du flyger möjligen inte till Oslo i morgon bitti 07.00? Jag och dottern tar en sväng till New York via Oslo. Kram Camilla

Helga

27 oktober 2011 15:39

Hej vännen!

Nej, jag är ledig några dagar för att fira min kommande 50-årsdag... Hoppas ni får en underbar resa!

 
britten

britten

27 oktober 2011 16:27

ååå är det snart dax....Det kommer säkert att bli en underbar fest att minnas...säker på det.

Själv är jag inte heller så flitig bloggare just nu....

Ha det gott så länge

http://glitteroga.blogg.se

Helga

28 oktober 2011 07:59

Ja, det blir säkerligen kul!

 
Kimmie

Kimmie

27 oktober 2011 16:50

Full rulle hos dig! Ni får säkert en fantastisk fest.

http://kimmietid.blogspot.com

Helga

28 oktober 2011 07:58

Det ska bli kul :)

 
susjos

susjos

28 oktober 2011 00:27

Fifty and fabulous!!!!
Hoppas du hinner njuta av kvällen !
Stort Grattis :-D

http://susjos.blogspot.com

Helga

28 oktober 2011 07:58

Tack! Jag ska njuta, jag lovar!

 
trollmor

trollmor

28 oktober 2011 09:02

Å så kul du kommer att få. Det är bra med bordsplacering. Sedan tycker jag det om det är möjligt att sätta folk i grupper i mindre bord än långbord.Önskar dig en helt underbar fest och ett JÄTTE GRATTIS. Kram ewa

http://trollmor.webblogg.se

Helga

30 oktober 2011 16:26

Vi hade småbord med fast bordsplacering men free seating vid bordet... Allt blev kanon!

 
Sussi

Sussi

29 oktober 2011 01:26

Men så skoj. Snart är det dags alltså. Det är en del at greja med när det är storfest på G. Är helt övertygad om att det kommer bli hur bra som helst :)

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Helga

30 oktober 2011 16:24

Allt gick kanon! Jag är supernöjd! Jag ska berätta mer framöver!

 
wiper

wiper

29 oktober 2011 08:40

Nu börjar jag undra lite om du inte skall fylla jämna år eftersom du skriver om att bli vuxen ;) Då hoppas jag du får en riktigt häftig och kul fest.

Stort Grattis
varm kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Helga

30 oktober 2011 16:23

Jo jag fyller snart 50 och festen var jättekul!

 
Ingen bild

Mortuta

30 oktober 2011 14:43

Grattis till mitt-i-livet-dagen!!! Hoppas du fått en härlig fest där Du fick vara huvudpersonen och att alla gäster njöt av varandras sällskap.
Så var det i alla fall då jag "blev vuxen"
Mortuta

Helga

30 oktober 2011 16:20

Jag fyller i veckan men detta var festen som blev väldigt lyckad!!

 
skrivmoster

skrivmoster

31 oktober 2011 09:34

Jag vill passa på att gratulera dig till din födelsedag! Härligt att festen blev lyckad! Ha det fortsatt bra i livet!

http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Helga

31 oktober 2011 12:58

Tackar tackar :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helga - Söndag 14 jan 14:27

Det blir inga fler inlägg här på bloggen (iallafall inte inom överskådlig tid) men kolla gärna in min matblogg Hillas matprat här på bloggplatsen eller min Instagram Hillas foto. ...

Av Helga - 20 december 2022 18:33

Här kommer årets uppdatering från mig.   Förra vintern hade vi ju mycket covidrelaterade problem i Sverige fortfarande. Nyårsafton fick vi fira ensamma hemma och inte med våra trevliga vänner. Detta då jag hade flugit med en kollega som konstater...

Av Helga - 6 december 2021 16:08

Här kommer den årliga uppdateringen från mig.    Fortfarande jobbar jag inom flyget och efter en lugn tid, under första delen av pandemin, ökade flygtrafiken och arbetstiden fr o m juni månad. Det känns som att folk reser mycket nu igen, men i oc...

Av Helga - 26 december 2020 16:16


Det börjar bli tradition att jag uppdaterar bloggen en gång kring jul. I övrigt blir det ingenting skrivet här, men min andra blogg "Hillas matprat" lever i maklig takt... Vill du se mina foton kan du kika in på instragram och kontot "hillasfoto". ...

Av Helga - 21 december 2019 14:02


Så har snart ännu ett år passerat och jag tänkte att en uppdatering kunde vara på sin plats...   Året började med en fantastisk resa till Madeira med dottern. En vecka med vandringar och upptäcktsfärder och skönt sommarväder gjorde oss båda gott....

Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Ovido - Quiz & Flashcards