Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Direktlänk till inlägg 8 maj 2007

Linda Skugge slutar blogga...

Av Helga - 8 maj 2007 08:29

Linda Skugge slutar blogga p g a alla de påhopp hon drabbats av genom anonyma kommentarer. Hon kallar detta "Näthatet". Har du råkat ut för något liknande när du bloggat?? Jag har inte det tack och lov - alla är bara så gulliga!


Jag läste i gårdagens Expresen om en kille som skriver anonyma nät-påhopp. Han skriver flera varje dag och får en kick av det,berättar han.  Han anser att folk skriver så otroligt dumma saker som är ointressant för andra. Dock verkar han ha lite hut i kroppen för han berättar att han ångrar när han skrev till en bloggare, som skrivit något väldigt personligt, att hon skulle skaffa sig ett liv. Den bloggaren slutade skriva efter detta.


Jag tycker att var och en kan skriva precis vad man själv vill och är någon då så dum så man läser, får man skylla sig själv. Kommentera kan man gärna göra, men om man tycker allt är uselt kanske man ska låta bli att läsa istället för att skicka elaka kommentarer anonymt.



 
 
Gilla

Gilla

8 maj 2007 09:09

Ja visst, det dåliga kan man lämna där hän och kommentera det positiva.

Lite sjuka är väl människor som får kickar av att vara elaka?

http://gb.bloggagratis.se

 
Millis

Millis

8 maj 2007 09:21

Jag har faktiskt också bara fått snälla kommentarer, hittills.
De som skriver hatiska och elaka kommentarer måste må väldigt dåligt själva...undrar om de inser hur illa de kan göra med sina fega, anonyma påhopp.

http://millis.bloggagratis.se

 
marie

marie

8 maj 2007 10:08

Jag fick en kommentar en gång av en som kallade sig "Kungen" som frågade om jag inte skulle ta och sköta mitt jobb istället för att blogga så mycket! Han hade tydligen inte läst min presentation.
Annars har alla varit snälla.
Ha en bra dag!

http://carpediem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan med paraplyet uppfällt

8 maj 2007 10:21

Godförmiddag på dig.
Läste det där och Skugge och om den där dumskallen(trollet) han behöver inget läsa alls. Kan dra något gammalt över sig tycker jag Finns elaka människor tyvärr.Men nog om det Det blir lite loppis idag som sagt alltid åker man
dit på något. Ha det bra idag och hoppas det inte blir åska borta hos dig de hotade med det på tv i morse hela södra Sverige i alla fall

 
Ingen bild

Persilja:

8 maj 2007 16:27

Skugge skrev om det där första halvåret som var som en smekmånad när alla var snälla. förmodligen hoppar de på de som börjar bli "stora". Svenska avunsjukan du vet.

 
Dockmamman

Dockmamman

10 maj 2007 06:07

Abbsolut, vad har han med hur andra lever alla kan ju inte leva efter honom hur skulle världen se ut *Skratt*

Upp och skriv alla för alla har ett eget liv och sin egen berättelse...

Tack för alla komentarer och skratt du ger hos mig.

Jag länkar dig från mig och vill du kan du göra samma sak.

Ha de gött från en Ångermanländsk Jamtlandstaus!!!

http://dockmammanijamtland.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helga - Söndag 14 jan 14:27

Det blir inga fler inlägg här på bloggen (iallafall inte inom överskådlig tid) men kolla gärna in min matblogg Hillas matprat här på bloggplatsen eller min Instagram Hillas foto. ...

Av Helga - 20 december 2022 18:33

Här kommer årets uppdatering från mig.   Förra vintern hade vi ju mycket covidrelaterade problem i Sverige fortfarande. Nyårsafton fick vi fira ensamma hemma och inte med våra trevliga vänner. Detta då jag hade flugit med en kollega som konstater...

Av Helga - 6 december 2021 16:08

Här kommer den årliga uppdateringen från mig.    Fortfarande jobbar jag inom flyget och efter en lugn tid, under första delen av pandemin, ökade flygtrafiken och arbetstiden fr o m juni månad. Det känns som att folk reser mycket nu igen, men i oc...

Av Helga - 26 december 2020 16:16


Det börjar bli tradition att jag uppdaterar bloggen en gång kring jul. I övrigt blir det ingenting skrivet här, men min andra blogg "Hillas matprat" lever i maklig takt... Vill du se mina foton kan du kika in på instragram och kontot "hillasfoto". ...

Av Helga - 21 december 2019 14:02


Så har snart ännu ett år passerat och jag tänkte att en uppdatering kunde vara på sin plats...   Året började med en fantastisk resa till Madeira med dottern. En vecka med vandringar och upptäcktsfärder och skönt sommarväder gjorde oss båda gott....

Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Ovido - Quiz & Flashcards