Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Direktlänk till inlägg 31 januari 2012

Bollywood-dans på ett Finnair-flygplan...

Av Helga - 31 januari 2012 10:00


Finnairs cabincrew måste haft extra tid att träna på sin Bollywood-dans - det ser roligt och proffsigt ut!!!


Idag checkas min "elev" ut men jag tror inte vi försöker oss på något dansande just idag. Vi har fullt upp med att göra det vi ska göra ;)


Flyg · Humor · Kultur
 
 
trollmor

trollmor

31 januari 2012 10:19

Ni dansar säkert runt nog ändå med era ben.

http://trollmor.webblogg.se

Helga

1 februari 2012 08:32

Haha... det har du ju rätt i :)

 
wiper

wiper

31 januari 2012 10:40

Önskar att man hade suttit på det flyget vid det tillfället ;) så duktiga dom var och vad häftigt. Dom måste ha tränat länge för det såg riktigt proffisgt ut. Tack för detta häftiga klipp. Ha en jättefin dag
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

Helga

1 februari 2012 08:31

När jag sett klippet igen undrar jag om inte de flesta var från en dansgrupp... roligt i vilket fall!

 
Åsa

Åsa

31 januari 2012 12:45

Vad många dom var. Häftigt. =)

Lite besviken blev jag över att höra att du och praktikanten inte tränat in nåt liknande, dock. ;-)

http://wessand.blogg.se

Helga

1 februari 2012 08:30

Hahaha... ska föreslå att vi gör det nästa gång vi flyger ihop!

 
Sussi

Sussi

31 januari 2012 14:05

haha vad kul! Sånt där skulle det vara mer om på planen. Jag hade sett fram emot att resa ännu mer då :)

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Helga

1 februari 2012 08:30

Det blir mer och mer vanligt med lite hyss ombord. Vi har ju en rappande purser och en som brukar sjunga!

 
Ingela

Ingela

31 januari 2012 19:07

Jag hade gärna sett det där :) Riktigt duktiga var dom.

http://crosscreekrapids.bloggagratis.se

Helga

1 februari 2012 08:29

Undrar om det var en dansgrupp - det verkar så!

 
Kimmie

Kimmie

31 januari 2012 19:18

Vad roligt, tänk att se något sådant på väg till semestern =)

http://kimmietid.blogspot.com

Helga

1 februari 2012 08:28

Då börjar semestern bra!

 
Nathalie

Nathalie

31 januari 2012 19:27

Hade ju så åkt med dem igen om jag suttit på planet. Fy tusan vad härligt! :D

http://ettvirrvarravhelamittliv.blogspot.com

Helga

1 februari 2012 08:27

Man blir glad :)

 
susjos

susjos

1 februari 2012 06:36

Hinner inte titta på den nu...är ju på jobbet och ska strax få gå hem ....
Lycka till önskar den nybakade "flygvärden" :)

PS. Nu vill jag se filmen som Sven-Bertil fick en bagge för. Skönt att höra att han är lika trevlig som man tror :) Jag blev så glad att just han fick guldbaggen :)

http://susjos.blogspot.com

Helga

1 februari 2012 08:27

Ja, jag är också sugen att se den filmen...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helga - Söndag 14 jan 14:27

Det blir inga fler inlägg här på bloggen (iallafall inte inom överskådlig tid) men kolla gärna in min matblogg Hillas matprat här på bloggplatsen eller min Instagram Hillas foto. ...

Av Helga - 20 december 2022 18:33

Här kommer årets uppdatering från mig.   Förra vintern hade vi ju mycket covidrelaterade problem i Sverige fortfarande. Nyårsafton fick vi fira ensamma hemma och inte med våra trevliga vänner. Detta då jag hade flugit med en kollega som konstater...

Av Helga - 6 december 2021 16:08

Här kommer den årliga uppdateringen från mig.    Fortfarande jobbar jag inom flyget och efter en lugn tid, under första delen av pandemin, ökade flygtrafiken och arbetstiden fr o m juni månad. Det känns som att folk reser mycket nu igen, men i oc...

Av Helga - 26 december 2020 16:16


Det börjar bli tradition att jag uppdaterar bloggen en gång kring jul. I övrigt blir det ingenting skrivet här, men min andra blogg "Hillas matprat" lever i maklig takt... Vill du se mina foton kan du kika in på instragram och kontot "hillasfoto". ...

Av Helga - 21 december 2019 14:02


Så har snart ännu ett år passerat och jag tänkte att en uppdatering kunde vara på sin plats...   Året började med en fantastisk resa till Madeira med dottern. En vecka med vandringar och upptäcktsfärder och skönt sommarväder gjorde oss båda gott....

Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Ovido - Quiz & Flashcards