Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Alla inlägg under november 2007

Av Helga - 1 november 2007 18:03

Hemma, hemma, hemma och nu är jag ledig i hela fyra dagar. Hurra!!


Dottern har varit iväg och hyrt en film och maken håller på att göra ugnspannkaka... Det ska bli gottgottigottgott!


Äntligen kunde jag ladda upp nya bilder, tack för det bloggagratis! 


Så, nu ska du få se hur jag hade det härom kvällen på mitt hotellrum när jag laddade upp med nyttig mat och kvällspressen.


Mat i Rnb

Av Helga - 1 november 2007 10:18

Dottern och hennes kompisar hade jättekul igår när de gick runt utklädda. En av tjejerna hade en hel kodräkt och såg för kul ut. Alla de gick till uppskattade inte detta "ofog", men det har jag alltid förberett barnen på att en del inte tycker om påskkärringar och spöken, så det gick bra ändå!!


Nu är det flygdags igen och jag kommer hem till kvällen igen.


Ha en fin dag!


Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Ovido - Quiz & Flashcards